PDA

Zobrazit v plné verzi : Kolejní síť



Ymhotep
07.03.2011, 12:37
Ahoj,
jsem student Fakulty Managementu spadající pod VŠE a mám problém.
Potřeboval bych nějak oběhnout zakázané IP porty. Porty 10000+ jsou zakázané. Program Team Speak jako takový je zakázaný.
A mě to děsně drbe :).
Bavil jsem se s CVT a nic.
Tedy pokud je tu někdo kdo by měl rozumné řešení, navrhujte.
Zkoušel jsem oficiální proxy a nic. Povolení portů taky asi nehrozí.

http://www.fm.vse.cz/faq/internet-na-kolejich/jak-se-pripojit-ke-kolejni-siti/
Odkaz na fakultní stránky. Zde jsou informace ohledně proxy, jak se připojit atd.

S pozdravem
Ymhotep

peter.ntx
09.03.2011, 16:56
Cisto teoreticky, pokial by si mal dostupny nejaky server mimo siet alebo pocitac tak si mozes cez neho presmerovat porty , z nizsieho povoleneho portu zo svojej siete k adresatovy

BO5ivoj Lupen
09.03.2011, 17:23
Nevim, jestli to je jenom na Svecove koleji, ale na Jarove 2 to funguje v pohode.

K4M1L
12.03.2011, 02:33
no mělo by to jít přes vzdálený počítač, ale je to trochu složitější, pokud máš takový vzdálený počítač k dispozici tak napiš a já ti napíšu jak na to, ale nechce se mi to psát zbytečně, bude to delší :D

Ymhotep
12.03.2011, 09:54
Stím se nepiš :)

K4M1L
12.03.2011, 12:16
nevim, oni to budou mít dobře udělaný, takže to nijak jednoduše "obejít" nepůjde. Jedině, že by jsi se připojoval přes mobil :D

Mirek N.
17.03.2011, 07:50
Na banske sme chvili pouzivaly vpn. Odkazy najdes tady.. Drive meli bezplatnej tarif, kterej byl i rychlostne celkem dobry ale mam pocit, ze ted uz je spoplatneny.. Otakza je, jaky s tim budes mit pingy ve hre... Na starcraft2 to stacilo ale na nejakou 3D strilecku to bylo hodne spatne(ping100+). A pokud te trapi jen ts3 tak popros ve vasi bande nekoho s pevnou ip adresou at zalozi vlastni ts3 a nastavi tam port kterej nemas blokovany

K4M1L
17.03.2011, 12:36
Já myslím, že pokud je TS zakázaný, tak to nevyřeší ani jinej port.

Ymhotep
20.03.2011, 18:58