PDA

Zobrazit v plné verzi : Nábor 23.2.

Qentus
23.02.2013, 14:36
Hledáme Eventery a Developera. Pokud si myslíte, že můžete přispět i jinak, nevadí když napíšete.

Přihlášky piště zde do topicu.

Požadavky jsou zde http://forum.project-nemesis.cz/showthread.php?24147-Velk%C3%BD-n%C3%A1bor-24-7 - je to starší ale moc se toho nezměnilo

Troysl
23.02.2013, 15:07
Pokud si myslíte, že můžete přispět i jinak, nevadí když napíšete.
Dobře, tak já bych chtěl přispět jako helper... (popřípadě moderátor)
1. 14 let (vím, že požadavek je 15, ale jsem hodně schopný)
2. Minecraft hraju tak 2 až 3 roky
3. zkušenosti s pluginy (lwc, residence, myhome, kick, ban, atd..) mám slušné
4. ve hře jsem většinou každý den (pokud nejsem na horách atd) tak 2-3 hodiny
5. minecraft premium bohužel nemám
6. něco o mě: Jsem z jihomoravského kraje. Purkyňovo Gymnázium Strážnice-zde studuji... Na mc nemesis hraju myslím od verze 1.1 i teď. Zkušenosti "jeden tým" mám a se žádným modem ať už bývalým či stávajícím jsem problém neměl... Ve hře docela dost radím a snažím se pomáhat.
7. přistup na forum mám
*Ano vím, že server momentálně má helperů/modů dost, ale už kolikrát se stalo, že ani jeden nebyl online nebo byl afk (hodně dlouho... Kdo pak má radit a pomáhat? Já, který jsem online hlavně ráno, kdy nebývá online žádný mod/helper...
Proto se ucházím o tuhle pozici... Možná bych šel i na eventera ale moc neumím s redstonem a nevím, jestli bych něco vymyslel... Ale jsem rád že jsem se mohl přihlásit...

Děkuji za možnost se přihlásit a prosím, aby jste mne nezamítli jenom proto, že nemám 15 a že se ucházím o helpera a né o eventera...
Děkuji, s pozdravem Troysl

Padouch
23.02.2013, 15:15
nerad zasahuji do přihlášek ale MODů máme ted dost navíc nutnost je věk 15 a více.
Hledá se Eventer a Developer.

Eventer
Požadavky:
- věk 15+
- znalost Minecraft světa, receptů, mechanik
- schopnost pracovat v teamu
- slušné vyjadřováni v chatu
- přístup na forum